WARNING!

DISCLAIMER

Thursday 26 December 2013

Video footage

 Dipetik dan ditranslate dari sebuah forum.

Video footage yang saya letak dibilik anak yang pelik . Ada lembaga hitam disebelah dia dan dia selalu tenung kan salah satu sisi tepi bilik . Tak lama kemudian dia menangis macam nampak 'sesuatu'. Biasanya budak2 kecik ni boleh 'nampak'. Ada yang pengalaman sama macam ni tak?



[+24, -8] Dulu kami tak ada video monitors ,cuma ada jenis yang dapat rekod audio saja . Tak lama kemudian kami dengar lebih dari sekadar tangisan bayi kami .. Macam bisikan, gelak tawa, gilaian... 

[+2, 0] Isteri aku pulak rasa yang alatan kami ada masalah teknikal takpun alat tu terakam audio suara jiran sebelah. Yang peliknya kami tak ada jiran pun..

[+8, -2] Pernah sekali aku ingatkan ada bayang bayang turun tangga . nampak macam orang tua, bongkok kemudian hilang bila sampai ke pintu bilik anak kitaorang yang berkunci . 

[+20, -2] Pernah sekali aku kerja sampai lewat malam lepas tu dengar macam ada orang datang. Kat hujung2 biji mata ni bila sekali jeling nampak macam pakcik Guard tu jadi aku cakap la "da nak siap da cik . Jap lagi saya balik ya" bila aku pusing je tak da sesiapa pun kecuali aku .. Sumpah seram .

No comments:

Post a Comment

Too lazy to go to the main site? Just translate here

Followers