WARNING!

DISCLAIMER

Tuesday 17 December 2013

"Aku tak nampak apa-apa"

Minggu lepas aku , James dan Kay pergi melawat sebuat rumah . Dengar kata rumah tu ada entiti paranormal . Dah tentulah kami bertiga peminat Paranormal tak nak ketinggalan untuk merasainya dengan mata kepala kami sendiri . ...

Setibanya disana,

Kay: Wah creepy, tapi takda apa special pun.
James: Kau mulut jangan celupar .kena tegur baru tau.
Kay: Haha . takkan la . dengar kata pemilik rumah ni dulu kena bunuh dengan kejam .. Si pembunuh korek keluar mata si bapa dan merobek perut si ibu . Manakala anak-anaknya pula dikerat-kerat dan sebahagian badan mereka diberi makan pada anjing liar ..euww..
Aku: Ish , Pepandai je kau ni . Hey , da lama di sini aku masih tak nampak apa-apa
Kay: Betul lah .. kalau kau lihat di dinding masih terdapat darah-darah mangsa tak takdapat dihilangkan..

Setelah 1 jam



"Hey , aku masih tak jumpa apa-apa"
"Yala, aku pun sama"
"Aku juga"
"Aku tak nampak apa-apa"

Maka , tiada apa-apa yang menarik berlaku pada hari itu .. Lega juga tapi rasa macam ada orang lain selain kami . em.. tak mungkin la...

No comments:

Post a Comment

Too lazy to go to the main site? Just translate here

Followers