WARNING!

DISCLAIMER

Thursday 22 May 2014

Bolehkan Anda Lihat "Penjaga" Anda? Can You See Your Guardian Spirit?

Pernah tak rasa macam kadang-kadang ada orang perhatikan kita tapi bila kita toleh tak ada sesiapa? Pernah tak kadang-kadang rasa macam orang pernah panggil kita tapi bila kita pastikan balik tak ada sesiapa? Sesetengah orang kata ia mungkin "penjaga" kita. Untuk orang islam ini mungkin dianggap khurafat tapi tak mustahilkan sebab walaupun zaman dah maju, masih ada orang minta pertolongan dari makhluk halus kan. Jadi, tak ada apa yang mustahil.

Soalan saya, inginkah anda lihat "penjaga" anda?

Berdasarkan dari blog Saya, terdapat satu cara untuk anda "lihat" penjaga anda.

Tutup mata anda

Bayangkan tangga dirumah anda, naik dan turun tangga tersebut sebanyak 10 kali secara perlahan-lahan.

Pada kali ke-10, pusing kebelakang dan gambaran apakah yang anda nampak.

Kalau kuasa psychic anda kuat, anda akan nampak gambaran yang jelas akan "penjaga" anda dan jika kuasa psychic anda lemah, berkemungkinan anda tidak akan nampak . TETAPI jika kuasa psychic "penjaga" anda kuat, anda akan nampak kegelapan sahaja.


Macam yang saya kata, untuk orang islam ini mungkin dianggap khurafat tapi tak mustahilkan sebab walaupun zaman dah maju, masih ada orang minta pertolongan dari makhluk halus kan. Jadi, tak ada apa yang mustahil. Ini bukan upacara rasmi  untuk menyesatkan atau apa. Ini sekadar hiburan semata-mata.


PENGALAMAN ADMIN Z

So admin Z try ritual ni . Admin imagine tangga rumah admin sendiri dan turun naik sebanyak 10 kali. kali ke-10 tu bila admin pusing belakang, ada imej kepala, dengan mulut terbuka luas menuju ke admin dengan pantas pastu hilang. And yang peliknya ruang tamu admin pun tetiba gelap (bila admin bayangkan tangga, imej ruang tamu terselit sekali). And lepas buat imagine2 ni kepala tengkuk admin pula yang sakit.

Me, Admin Z have tried this ritual. I imagine my own house stairs and went up and down for 10 times. At the tenth time, when i look back theres a head, with mouth wide open went straight at me and disappear. And my living room suddenly became dark. I don't know what that means, and i don't wanna know either. Probably i just didn't do it right but still.....

English Version


No comments:

Post a Comment

Too lazy to go to the main site? Just translate here

Followers